Thursday 16 September 2010

FOR某些癲婆.. - -"





咒吖? 擺幾桌慶祝吖?
要慶祝隨便咯..反正不重要..~
還有..我又沒有講過我自己很好..- -"


表臉?
我逼自己放下他..我放不下他是我的事..
他不要我是他的事..
現在我要怎樣 要你管?


赫赫赫..
馬來西亞有一條law是講沒有身材就不可以罵人噠麼?
我知道你胸部很大 不用串..
飛機場還有料過我? 哇..醬不是很好麼?我喜歡叻..~><


是呃是呃..巧宜桖魰不是我的呃..- -"
很好笑..- -"
是咯..她們沒有講過吖?
醬你埋去問下咯..
就算她們不是我噠..她們也不可能是你噠啦..~


哇..而家唔知係邊個俾邊個影響叻hor? - -"
我把問題放響別人身上?
麼原來你係人來嘅咩? 對唔住`我唔知窩..


有病個係你吖小姐..
你自己都講過你有麼嘢精神分裂/人格分裂嘅咯..
需要醫生個係你吖..


要我當住你面鬧你?
對唔住窩..我做唔到咯..
我對住你我簡直係想死吖..
未鬧你都已經飛上天咗啦..~


咩吖?
你寫嘅---【不要有一天死了也不知道做什么!】
好笑咯..你死咗我都未死啦 好心..
我死到慘唔慘都唔關你事啦..- -"




××啦啦啦啦啦~要鬧返我嘅話就慢慢啦蛤..
我唔得閒理你啦..
再鬧你只會拖衰我嘅bloq同埋浪費我時間jekk..~××







No comments: