Monday 8 November 2010

我很累了啦~~




嗯了..

前天..星期六..

國際中華小姐..

yeah-ahh--haa..

阿峯[Hello] + [Come 2 Me]..

跳舞..YENG爆~!




看~他~!!!

還把那對醬會放電的眼睛畫上眼線..

足以電死人咯醬..><

古巨基+林峯.. :D



接下來..

昨天..星期日..

馬來西亞才播..

[台慶43週年亮燈]

阿峯阿佘><

>>冇整過容,純天然,不含防腐劑, 容易受傷的男人

福祿壽曰_"全TVB除咗我哋三個之外..冇人整過容..~!" XD

>>人氣高企..>< ?

福祿壽曰_"佢都唔係人嚟嘅..去係"蛇"嚟嘅嘛..

噢~SORRY佘~"  XDD



哈哈..還有~

話說這兩天..

都收到某個傻婆噠MSG..

星期六--[快看311 林峰]

星期日--[See 311 now!!]

我可愛噠Sorpo LeeWen..XDD



/
\
/
\
/



很光榮的說..

:"今天級會沒有阿嬌被抓頭髮.."

吖哈哈.. x)

幸運的過關..^



然後叻..hmm..

早讀課那時候..

很7夠力炸到..XD

阿駱+BRYAN不懂搞什麼..

突然..

阿駱:"除咗我哋三個 冇人整過容..!"

笑到我癲..@@



過後過後過後..

死38阿駱..

死命煩我+淑欣+BRYAN幫他想埋他那靠女計劃..- -"

ei~好像是你靠女不是我們靠女窩先生..~ XD



thn數學節..

好難得一見噠場景..

初一智靜到~~~~

睡覺可以睡很甜..x)

所以..

陳宏傑+駱俊濠同學正在冬眠..- -" zz

我+淑欣不可以吵醒他們..xDD



好唄..

很累了..

最近這幾天都很早就累了..@@

睡覺去嚕~ Zz..><



啊~對..

明天DESA兒童節.. =[

算了吧..

注定的..

沒有的回去..XD

死鬼中華獨中..puiii~!

祝 還是兒童的兒童-兒童節快樂-啦蛤..

就醬啦..~~



No comments: