Friday 19 November 2010

17`18`19號..



17.11.2010

放假第一天啦~



在家sien一整天..><

..放假是醬的啦~


18.11.2010

星期四嘛..補習去啦~


hmm..對了~


明年都不懂還補不補..


因為明年撞學會..><


學會24..


補習..一就1,4..不然就2,5..再不然就要3,6


很明顯..1,4/2,5..我都不可以咯..


3,6? 星期六不想補習叻拜託..


不過不補..我會FAILED得更慘..T^T


SO?


可萱也是補3,6噠啦..

不過....算啦..不管啦~



19.11.2010

就今天啦喂~


還是一樣..sien~


話說我網上投票了..



萬千星輝頒獎典禮~

以下是我投的~


`最佳男主角   Kingsley   [ 林峯 ]

`最佳女主角   昭陽公主  [ 佘詩曼 ]
`最佳男配角  排骨仔  [ 敖嘉年 ]
`最佳女配角  晴晴   [陳法拉 ]
`我最喜愛的電視男角色  Kingsley  [ 林峯 ]
`我最喜愛的電視女角色  昭陽公主  [ 佘詩曼 ]

`飛躍進步男藝員   金剛

`飛躍進步女藝員   唐詩詠

`最佳節目主持 荃加福祿壽-- 汪明荃 阮兆祥 李思捷 王祖藍
`最佳劇集  公主嫁到
`最佳綜藝資訊節目  超級遊戲獎門人
`Tvb.com人氣大獎   林峯

大家去投吧~




還有..



不懂那裡跑來噠..


[荃加福禄寿玩转台]


王祖藍~~啊堆..


上次再阿峯噠演唱會還唱不夠..歌詞還改不夠shir? - -“

我噠[愛不疚] 我噠放手..


Become like this~


v


放狗  隻夠好臭


出街買豉油  老抽

其實我落七仔 乜都有


肚兜  肚兜都有



鴕鳥蛋我不夠

澳洲  澳洲先有





好啦..



今晚[萬千星輝賀台慶]

8.30pm..看吧..~

失望噠說..=[


沒有阿峯..沒有阿佘..


不過還是要看..XD


嗯了..我連續update3..



手累了..

..^

1 comment: